poniedziałek, 29 października 2012

Post specialnie dla mojej BEST FRIEND! :*

Postanowiłam poświęcić jeden post dla mojej najlepszej przyjaciółeczki :3.
Zrobiłam z nią kilka rysunków w takim fajnym programie na iPadzie do rysowania i strasznie mi się podobają :). Chyba wiecie co postanowiłam zrobić :D... Postanowiłam je wrzucić na bloga! Jupiii :D


Hmm... Po tych dwóch obrazkach
                                                  juz wiecie jak mam na imie :D (Daria) ;)


To ostatnie zdjecie to mój wielce popularny w calej szkole ogrzewator (farelka), której uzywam nawet w lato :D. To wszystko przez to, ze jestem strasznym zmarzluchem. Nic na to nie poradze, ze w naszej Polsce caly czas panuje chlod i wiatr ;p. Ta farelka ley na moim lozku... zazwyczaj ogrzewam sie lezac pod kocem... i koldra :D.

Mam nadzieje, ze obrazki sie Wam podobaly :p. Tak wiem, najbardziej urzekl Was moj ogrzewator xD.

Buziaczkiii :*

XOXO


P.S. - jak sie podoba nowy wyglad bloga? ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę nie pisać obraźliwych komentarzy.
~mrsAccurate