poniedziałek, 22 października 2012

Jesienna sesja zdjęciowa :)

To może najpierw się przywitam...Jestem mrs.Accurate number two i jest to moja pierwsza notka na tym blogu :). Wczoraj razem z mrs.Accurate numer one (może wspomnę tutaj, że nie ja wymyślałam jak będziemy się na blogu podpisywały i te nazwy mnie po prostu dołują) urządziłyśmy jesienną sesję zdjęciową.Nie wiem czy wszystkie zdjęcia (jedno)  które tutaj wrzucę będą odpowiadały mojej przyjaciółce no ale trudno...



 Jest przerobione.... wahałam się czy fajnie wyszło, ale stwierdziłam,że nie zaszkodzi jak wstawię.Dzisiaj tylko jedna fotka, obiecuję że następnym razem wstawię więcej...przepraszam,ale przypomniało mi się, że mam przecież jeszcze jednego bloga którym też się trzeba zaopiekować nie....
Jeszcze raz przepraszam.....
                                   chyba będę się inaczej podpisywać mrs.Accurate number two mi nie pasuje...
                                                                                                                          Wercia :*

1 komentarze:

Olivia pisze...

Na pierwszym zdjęciu wbrew pozorom moje spodnie nie są szare, one są beżowe :3

Prześlij komentarz

Proszę nie pisać obraźliwych komentarzy.
~mrsAccurate