sobota, 27 października 2012

Co mrsAccurate robi w takie wieczory jak dziś :)

Kiedy zaczyna padać śnieg staram się jak najszybciej przystawić moję łóżko do kaloryfera. Oczywiście zaczyna się również sezon na "pójdziesz do sklepu po bitą śmietanę, bo mi zimno" a oczywiście kakao bez bitej śmietany to nie kakao ;). Sklep mam ok. 12 m od domu, ale kiedy jest tak zimno mam takiego lenia, że najchętniej bym tylko leżała pod kołdrą, piła kakao i czytała książki na e-czytniku. Podobnie robię teraz tylko, że nie piję kakałka, siedzę (a nie leżę na łóżku) grubo ubrana w moje kochane legginsy i sweter, czytam "zmierzch przed świtem" i jeszczę pisze na Skype z kimś naprawdę fajnym ;). Zrobiłam zdjęcia, ale straasznie słabej jakości, bo moje lenistwo mnie przerosło i nie chciało mi się ruszyć dupy, pójść po aparat fotograficzny i zapalić światło. Zrobiłam więc zdjècia moim iPad'em.

Proszeee:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę nie pisać obraźliwych komentarzy.
~mrsAccurate