wtorek, 23 października 2012

Halloweenowe pidżama Party :*)

Dzisiejszy post będzie poświęcony Halloween :), a dokładniej imprez Halloweenowych ;).

Zaproś do siebię swoją przyjaciółkę i spędzcie tą noc razem! Możesz w pokoju gdzie będziecie spały zasłonić okna kocami, lub ręcznikami tak aby było całkowicie ciemno.
Na łóżku połóż baardzo dużo poduszek, abyście czuły się jak w kokonach. Postaw laptop, iPada czy co ty tam masz i wejdź w internet na stronę z filmami :D. Obejrzyjcie horror (paranormal activity, koszmar z ulicy wiązów czy coś w tym stylu ważne abyście się bały).

Nie zapalajcię światła, wtedy zepsujecie całą zabawę. Możecie zapalać sobię pałeczki fosforyzujące ;). Wystarczają na 6/7 godz. jedna ;). Robiłam specjalnie dla Was test tych pałek (bez skojarzeń) ;). Na koniec postu zdjęcia :).

Jeśli mieszkacie w okolicy gdzie nikt Was nie zna, lub macie takie przebranie, że nikt Was nie pozna możecie pochodzić po sąsiadach i pozbierać cukierki :D. Napewno tam gdzie mieszkają starsze babcie moherki nie dostaniecie cukierków. Zazwyczaj takie babcie są bardzo religijne i nie akceptują takiego zachowania :3.

Manicure... Hmmmm... Czarnyyy! Czarne pazurki, czarne rzęsy, czarny eyeliner, czarne ubrania, czarne rajstopy i pomarańczowo-zielone dodatki! Tak! Czarny bo jest straszny, pomarańcz bo dynia, a zieleń bo oczy czarnego kota czarownicy :3.

To chyba koniec. Teraz na koniec zdjęcia. Żeby zrobić to z drzewem i dachem starego domu musiałam się wybrać w takie mega straszne miejsce i to sama... Przez las... Masakra, odrazu gdy zaczęło się ściemniać moja wyobraźnia zaczęła działać i cały czas miałam wrażenie, że goni mnie Slenderman i zaraz zgine... Niby taka stara krowa ze mnie, a wyobraźnię mam sześcioletniego dziecka :p. To zdjęcie z pałeczkami robiłam w nocy w toalecie xD żeby oświetlić sobię drogę zużyłam je :3.

Prosze:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę nie pisać obraźliwych komentarzy.
~mrsAccurate